Minta Plays

More or less about new technology, science and innovations. With digressions

To był dzień!

leave a comment »

Może słyszeliście albo czytaliście (tu, tu lub tutaj) o tym, że 5 marca w Warszawie odbył się pierwszy polski TEDx.

Na chwilę przed startem...


TEDx to program niezależnych, oddolnie i lokalnie organizowanych eventów, nawiązujących do legendarnych, multidyscyplinarnych konferencji TED, odbywających się co roku w Long Beach w Kalifornii.
Więcej o tym, co działo się na TEDxWarsaworaz kto się na nim pojawił można przyczytać tutaj.

Edwin Bendyk @TEDxWarsaw


Zamiast tego chciałam napisać czym TEDxWarsaw był dla mnie.
Owszem, spodziewałam się, że będzie to ciekawa przygoda, coś zupełnie innego od tego, co robię na codzień (zamiast być dziennikarzem dziennikarzami starałam się pomagać), jednak rzeczywistość przerosła moja oczekiwania. Choć ostatnie dni przed były dość nerwowe, to TEDxWarsaw dał mi niesamowity ładunek energii i udowodnił, że 2+2 to jednak więcej niż cztery. Było sporo śmiechu, dobrej zabawy, ale i pomysłów skłaniających do poważniejszej refleksji. Przede wszystkim jednak TEDxWarsaw to ludzie, których dzięki niemu poznałam i którzy tak jak ja poszukują pomysłów, o których warto dalej opowiadać. I którym chce się chcieć;-)
Już niebawem TEDx zawita do Poznania, a potem może do innych miast. Mam też nadzieję, że w niedalekim czasie powróci do Warszawy.

Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia z TEDxWarsaw.
Tutaj można zobaczyć zdjęcia z eventu.

A na deser kilka prezentacji z macierzystego TED, które moim zdaniem świetnie ukazują specyficzny charakter tej imprezy.




Written by Malgosia Minta

March 12, 2010 at 2:36 pm

Posted in Inne

Tagged with , ,

Leave a Reply

