Minta Plays

More or less about new technology, science and innovations. With digressions

Księgarnia jak składana książeczka

leave a comment »

Pamiętacie skladane, trójwymairowe książeczki z bajkami? Takie, gdzie przy otwieraniu kolejnej strony misternie przycięte tekturki układały się w przestrzenne kształty? Ja takie książki miałam trzy (i mam je zresztą do dzisiaj), a największym uczuciem darzyłam “Latający kufer”. Papierowe fajerwerki unoszące się nad tekstem, wieko skrzyni, po uchyleniu którego wyskakiwał bohater opowieści..cudo. Może właśnie dlatego tak spodobał mi się projekt składanej, kartonowej księgarni, którą można szybko rozstawić, modyfikować i dopasowywać do swoich potrzeb. Autorami pomysłu są designerzy z londyńskiego studia Campaign. proste, pewnie niezbyt drogie, imho świetne.
Co Wy na to?

Składana księgarnia

Składana księgarnia

Składana księgarnia

Źródło: Fubiz

Written by Malgosia Minta

July 7, 2010 at 7:36 pm

Posted in Design, Inne

Tagged with , , , ,

Leave a Reply

